Увага! Завдання знаходиться на головній сторінці!
24.04.2020
1. Watch the video and count with the monsters./ Подивись відео та порахуй разом з монстриками.
Can you ...? / Ти можеш.. (вмієш)?
Yes, I can.. Так.
No, I can't. / Ні
2. Lisnen to the song and recognize the monster./ Послухай пісню та впізнай монстрика.
3. Work in AB. Ex. 1, 2 p. 80. / Виконай завдання 1та 2 у друкованому зошиті. AB ex.2
22.04.2020 (1C) 23.04.2020 (1B)
1. Watch the video, sing and repeat the words. / Дивись відео, співай та повторюй слова.
I can ... /Я можу (вмію)
I can't ... /Я не можу (не вмію)
2. Місті теж може виконувати деякі вправи.
Послухай речення та знайди відповідний малюнок.
Listen and match.
24.04.2020
1. Watch the video and count with the monsters./ Подивись відео та порахуй разом з монстриками.
Yes, I can.. Так.
No, I can't. / Ні
Can you say who I am?, an interactive worksheet by Irishka0202
liveworksheets.com
liveworksheets.com
3. Work in AB. Ex. 1, 2 p. 80. / Виконай завдання 1та 2 у друкованому зошиті. AB ex.2
22.04.2020 (1C) 23.04.2020 (1B)
1. Watch the video, sing and repeat the words. / Дивись відео, співай та повторюй слова.
I can't ... /Я не можу (не вмію)
Послухай речення та знайди відповідний малюнок.
Listen and match.
3. Виконай завдання на с. 79 в AB.
4. Склади 3 речення про себе. Що ти вмієш робити?
I can stand on one leg.
21. 04.2020
1. Watch the video and remember the words. Переглянь відео та запам'ятай слова.
4. Склади 3 речення про себе. Що ти вмієш робити?
I can stand on one leg.
21. 04.2020
1. Watch the video and remember the words. Переглянь відео та запам'ятай слова.
2.The robot./ Робот
3. Do ex. 1, 2 p. 73 / Виконай впр. 1, 2 на ст. 73
4. Draw a robot and write the words. / Намалюй робота та підпиши слова.
5. Check yourself./ Перевір себе.
Place your cursor on i to hear the word./ Наведи курсор на і щоб прослухати слово.
17.04.2020
EASTER
17.04.2020
EASTER
Easter and colours, an interactive worksheet by FlaviaRR
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Game
15.04.2020
What is this? What are these?
Clothes-1, an interactive worksheet by mariaabilleira
liveworksheets.com
liveworksheets.com
14.04.2020
1. Переглянь історію:
2.Activity Book p.74 ex.1. Track 13
Прослухай запис та відміть, чиї це слова.
3.Activity Book p.74 ex.2. З'єднай малюнок і діалог.
4. Activity Book p.75 ex.2. Доповни слова сполученнями букв.
Перевір себе. Прочитай слова.
stop spider sweater
skirt school snake
10.04.2020
CLOTHES
1. Переглянь історію
Прослухай запис та відміть, чиї це слова.
3.Activity Book p.74 ex.2. З'єднай малюнок і діалог.
4. Activity Book p.75 ex.2. Доповни слова сполученнями букв.
Перевір себе. Прочитай слова.
stop spider sweater
skirt school snake
10.04.2020
CLOTHES
1. Переглянь історію
Прочитай
Oo, Ii, Dd, Gg, Cc, Aa, Tt,Nn, Ss, Rr, Ee , Kk
dog, cat, act, dig, cod, dad, tag, gid, did, god, in, on, ten, end , not, net, can, tennis, test, egg, kid, nest, send, stand, tent, sit, sat, get, got, rest, red, kiss, desk, kitten, cock, sand, rag.
dog, cat, act, dig, cod, dad, tag, gid, did, god, in, on, ten, end , not, net, can, tennis, test, egg, kid, nest, send, stand, tent, sit, sat, get, got, rest, red, kiss, desk, kitten, cock, sand, rag.
09.04.2020 (1B)
1. Переглянь відеоурок. Повтори назви предметів одягу.
Clothes AB p. 71, an interactive worksheet by Irishka0202
liveworksheets.com
liveworksheets.com
3. Game
07.04.2020
1. Переглянь відеоурок. Повтори назви предметів одягу.
27.03.2020
1. Переглянь відео та повтори слова.
2. Зіграй в гру
1. Переглянь відео та повтори слова.
Інструкція: 1завдання.Послухай, що розповідає про себе хлопчик,та що запитує у нього дівчинка.Подивись на малюнок та обери правильну відповідь.
2 завдання. Послухай розмову про одяг та спробуй визначити хто у що вбраний. З'єднай ім'я дитини з цифрою. (Щоб з'явився олівець, треба навести на ім'я)
Clothes, an interactive worksheet by Irishka0202
liveworksheets.com
liveworksheets.com
3. У що ти вбраний (вбрана)? Зроби запис та надішли аудіоповідомлення.
4. Зіграй та перевір себе.
25.03.2020 (1В)
26.03.202 (1Б)
1. Переглянь відео
24.03.2020
1. Переглянь відео
4. Намалюй свою улюблену футболку і підпиши малюнок, вказавши її колір. Надішли фото.
Зразок:My favourite t-shirt is red and yellow.
20.03.2020
Sh
Clothes, an interactive worksheet by Irishka0202
liveworksheets.com
liveworksheets.com
25.03.2020 (1В)
26.03.202 (1Б)
1. Переглянь відео
2. Надрукуй ці слова у зошит, вставивши пропущену букву.
3. А який одяг ти вдягаєш у холодну, теплу та спекотну погоду? Намалюй та підпиши малюнки.
4. Виконай Тест
24.03.2020
1. Переглянь відео
2. Зіграй в гру та запам'ятай слова.
Інструкція: Match up 1 - прослухай та запам'ятай слова.
Match up 2 - розстав підписи під малюнками.
Match up 3 - розстав звук під малюнками.
3. Зіграй в гру та повтори слова (Обери пункт 6 Get dressed)
Game4. Намалюй свою улюблену футболку і підпиши малюнок, вказавши її колір. Надішли фото.
Зразок:My favourite t-shirt is red and yellow.
20.03.2020
Sh
Сполучення букв sh читаємо як звук [ʃ] - [ш].
Спробуйте прочитати самі:
shed ship wish brush
shell fish shop
shed ship wish brush
shell fish shop
Спишіть ці слова собі у зошити.
Буду рада почути, як ви навчилися читати у чаті.Давай пограємо! Натисни на дівчинку з календарем та послухай речення про погоду. Тепер перетягни відповідний малюнок. Все просто, чи не так?
The weather: listen, drag and drop, an interactive worksheet by SaraMariam
liveworksheets.com
liveworksheets.com
1. Перегляньте відео та запам'ятайте слова.
Weather, an interactive worksheet by Irishka0202
liveworksheets.com
liveworksheets.com
12.03.2020
Повторіть англійські літери. Грати
Прочитайте слова вправи 3 та 4.
Exercise 1 (a-p)
in bed dog bad
ill bell doll and
big egg pond cap
pig pen on hand
pink leg hop camp
Exercise 2(a-r)
kid bed on cab
ill Ted pond can
big red frog bag
Tim hen doll hand
pink end hop flag
|
Exercise 3(a-t)
sit spot desk cat
still top dress mat
kiss pond spend stamp
trip not ten bank
film hot tell sand
Exercise 4(a-w)
rat trip belt up
flat twig wet cup
man wind tell bus
cap lip well but
bag milk west fun
03.02.2020
Грати Щоб поставити слово під малюнок, треба мишкою клікнути на слово, а потім на малюнок
05.02.2020
Вітаю, любі мої першокласники!Повторіть англійську абетку та надішліть мені свої результати.
Як це зробити ви знайдете під грою. Бажаю Успіху!!!
Після виконання завдання татисніть FINISH
Потім оберіть Email my answers to my teacher
Заповніть таблицю:
Ім'я
клас
предмет
Потім оберіть Email my answers to my teacher
Заповніть таблицю:
Ім'я
клас
предмет
В останньому рядку введіть пошту i.chiypesh@gmail.com
zebra [ˈzeb.rə] - зебра
giraffe [dʒɪˈrɑːf] - жирафа
deer [dɪər] - олень
tiger [ˈtaɪ.ɡər] - тигр
lion [ˈlaɪ.ən] - лев
rhino [ˈraɪ.nəʊ] - носоріг
bear [beə(r)] - ведмідь
elephant [ˈel.ɪ.fənt] - слон
cheetah[ˈtʃiː.tə] - гепард
hippo[ˈhɪpəʊ] - бегемот
panda[ˈpæn.də] - панда
monkey [ˈmʌŋ.ki]- мавпа
flamingo [fləˈmɪŋ.ɡəʊ]- фламінго
lion [ˈlaɪ.ən] - лев
rhino [ˈraɪ.nəʊ] - носоріг
bear [beə(r)] - ведмідь
elephant [ˈel.ɪ.fənt] - слон
cheetah[ˈtʃiː.tə] - гепард
hippo[ˈhɪpəʊ] - бегемот
panda[ˈpæn.də] - панда
monkey [ˈmʌŋ.ki]- мавпа
flamingo [fləˈmɪŋ.ɡəʊ]- фламінго
Кольори Дітки, перегляньте відео про кольори веселки.
Пригадайте та повторіть рахунок та цифри!
Animals match, an interactive worksheet by victor
Пригадайте та повторіть шкільне приладдя!
Немає коментарів:
Дописати коментар